niedziela, 6 listopada 2016

Miłość prawdziwa wszystko zwycięży …

Hej. W planach miałam inny post, który jest już gotowy, ale wszystko się zmieniło, gdy zobaczyłam pewne zdjęcia. Pamiętacie Kingę, o której kilka postów wcześniej wspomniałam? To młoda, piękna i niesamowicie silna kobieta, która zmaga się z zaawansowanym stadium nieoperacyjnego raka żołądka, ale o tym już sobie przeczytajcie sami.

Kinga spotyka się z Mikołajem od kilku lat, a w tym czasie przeżyli wiele wspólnych przygód. Mikołaj zaraził Ją swoją pasją do siłowni. Kinga osiągnęła mistrzostwa w kulturystyce i fitnessie zarówno w Polsce jak i na Świecie.W momencie, gdy usłyszała o swojej diagnozie ich całe życie runęło.

Wiesz, co mógł zrobić Mikołaj?

Mógł powiedzieć „ Przepraszam Kinga nie dam rady”, „Ja nie chcę tak żyć, nie chcę się bać o Twoje życie”. No właśnie mógł. Właśnie w tym momencie przemówiła prawdziwa, silna, niezniszczalna miłość. Przecież Mikołaj to zdolny, inteligentny mężczyzna i zapewne niejedna kobieta ogląda się za nim. Mógłby zmienić swoje życie, ale tego nie zrobił, bo jego życiem jest Ona. Wiem, o czym mówię, bo tylko człowiek z prawdziwą i szczerą miłością jest w stanie poświęcić się dla drugiej osoby. Prawdziwa miłość pojawia się właśnie w tych najtrudniejszych momentach naszego życia. Jest najdelikatniejsza, najspokojniejsza, najwierniejsza, a przede wszystkim jest największym i najlepszym lekarstwem tego świata. Gdyby jej zabrakło na tym świecie to, jacy byśmy byli? Jakby wyglądało nasze życie? Miłość sprawia, że jesteśmy w stanie przenieść góry. Zapewne Ich codzienne czynności sprawiają im ogrom trudu, cierpienia, ale jestem pewna, że  potrafią czerpać z nich szczęście. Ono może być niewidoczne dla nas, ale jak myślisz, jak Oni się czują? Wiem, że z każdą czynnością pojawia się nowe znaczenie czułości, troski, bezpieczeństwa, a przede wszystkim miłości. Wydawałoby się, że zmiana kroplówki to obowiązek, ale Ciebie zaskoczę. Powiem Tobie, co zobaczyłam na zdjęciach, w których jest uwiecznione podłączanie kroplówki  i podawanie leku Kindze.

Troska, bo On wie, że dzięki niemu Ona poczuje się lepiej. Szczęście, bo z lepszym samopoczuciem pojawi się na Jej twarzy większy uśmiech. Radość, bo niezależnie od miejsca są razem. Poczucie bezpieczeństwa, bo kto zajmie się Kingą lepiej od mężczyzny jej życia. Najważniejsza w tym wszystkim jest MIŁOŚĆ. Miłość, którą widzę w ich rękach, w ich oczach, w każdym ich wspólnym zdjęciu. Tutaj nie ma nic udawanego. Wszystkie uczucia są widoczne, bo One przebijają ich wnętrza, wylatują ponad Ich.



Jesteś szczęśliwy/a, zakochany/a? Oddałbyś za swoją ukochaną połówkę życie, a Ona swoje za Twoje? Pewnie odpowiesz mi tak. Nic nadzwyczajnego, bo zazwyczaj taką odpowiedź można usłyszeć, gdy ktoś jest bliski naszemu sercu. Niestety prawdziwą odpowiedź na to pytanie dostaniesz dopiero, gdy znajdziesz się w takiej sytuacji. Pokazywać miłość można na pokaz i wydawałoby, że każdy w nią uwierzy. Przecież zdjęcia całujących się par są takie urocze. Jednak tej prawdziwej miłości nie trzeba nic dodawać, nie trzeba starać się jej pokazać, Ona pokaże i obroni się sama. 
Zostawiam Was ze zdjęciami przepełnionymi miłością i ludźmi, którzy są dla siebie stworzeni.


„Prawdziwa miłość to nie związek idealny, bo taki nie istnieje, ale pełen kłótni i godzenia, łez i uśmiechów. I mimo, że jest ciężko i ma się dość, nie poddajesz się, bo wiesz, że z Tą osobą jesteś szczęśliwszy niż z kimkolwiek innym”.










Autor zdjęć: Sławomir Świetlik

„Amor vincit omnia – miłość wszystko zwycięża”



Pozdrawiam Dorota

5 komentarzy:

  1. Przeczytałam jednym tchem... i rozpłakałam się, gdyż wróciły wspomnienia oraz to, co dane mi było kiedyś przeżyć przez los... Trzymam kciuki dla tej cudownej pary, życzę im z całego serca dużo siły, wytrwałości i powodzenia. Życie jest piękne pomimo bólu i cierpienia, dlatego warto cieszyć się każdą jego chwilą - zwłaszcza u boku tak wspaniałej i opiekuńczej osoby. Pozdrawiam wszystkich cieplutko i przesyłam moc pozytywnej energii :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego nie miałby z nią być? I dbać o nią? Skoro ja kocha? Ona przecież dalej żyje, dalej jest piękna... Są przypadki gdzie kobieta poparzona nie wygląda jak wcześniej, albo facet jest rośliną... To jest test... A tutaj ona jest dalej piękna i świadoma... Dużo siły zycze i zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napisałam w poście nie każdy, kto mówi "kocham" jest w stanie poświęcić się dla drugiej osoby. Znaczenie prawdziwej miłości można zobaczyć w najtrudniejszych momentach życia, a gdyby ta miłość nie była nadzwyczajna to mogliby już nie być razem. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Przeczytałam i ja...lekcja pokory i nauka o tym co jest ważne.Dziękuję za wzruszenia.Życzę tej Parze wytrwałości i wiary w lepsze jutro.Serdeczności dla Ciebie i dla Nich.Magdalena

    OdpowiedzUsuń